2/2021 | August 2022
Andragoški ogledi u doba pandemije: Alternacije i alternative u obrazovanju odraslih
Mirjana Mavrak
Katarina Popović
Tihomir Žiljak
Dženeta Camović, Amina Đipa
Amir Pušina
Amina Smajović
Mirjana Mavrak
Članak | 19 - 52 | broj stranica 34 | DOI
Destruktivan pohod celoživotnog učenjaKatarina Popović
Članak | 53 - 78 | broj stranica 26 | DOI
Ciljevi europskih politika obrazovanja odraslih u vrijeme pandemije COVID -19Tihomir Žiljak
Članak | 79 - 98 | broj stranica 20 | DOI
Etabliranje kreativnosti kao ključne vještine za 21. stoljeće - uloga visokoškolske nastave u poticanju kreativnih potencijala studenataDženeta Camović, Amina Đipa
Članak | 99 - 122 | broj stranica 24 | DOI
Andragoška recepcija književnog djelaAmir Pušina
Prikaz knjige | 125 - 130 | broj stranica 6
Kultivisanje kreativnosti kao osnova održivog obrazovanja budućnostiAmina Smajović
Prikaz knjige | 131 - 135 | broj stranica 5