2/2021 | August 2022

Andragoški ogledi u doba pandemije: Alternacije i alternative u obrazovanju odraslih
Mirjana Mavrak

Članak | 19 - 52 | broj stranica 34 | DOI

Destruktivan pohod celoživotnog učenja
Katarina Popović

Članak | 53 - 78 | broj stranica 26 | DOI

Ciljevi europskih politika obrazovanja odraslih u vrijeme pandemije COVID -19
Tihomir Žiljak

Članak | 79 - 98 | broj stranica 20 | DOI

Etabliranje kreativnosti kao ključne vještine za 21. stoljeće - uloga visokoškolske nastave u poticanju kreativnih potencijala studenata
Dženeta Camović, Amina Đipa

Članak | 99 - 122 | broj stranica 24 | DOI

Andragoška recepcija književnog djela
Amir Pušina

Prikaz knjige | 125 - 130 | broj stranica 6

Kultivisanje kreativnosti kao osnova održivog obrazovanja budućnosti
Amina Smajović

Prikaz knjige | 131 - 135 | broj stranica 5