1/2013 | Juni 2013

Kvalitet obrazovanja odraslih kao diskurzivna praksa - analiza pristupa međunarodnih organizacija
Katarina Popović, Maja Maksimović

Članak | 13 - 31 | broj stranica 19 | DOI

Razvojni elementi u strategijama obrazovanja odraslih
Šefika Alibabić, Emir Avdagić

Članak | 33 - 52 | broj stranica 20 | DOI

Demokratizacija kulture ili kultura demokratije
Sarina Bakić

Članak | 53 - 65 | broj stranica 13 | DOI

Poboljšanje medijske kompetentnosti građana u funkciji optimalnog korištenja potencijala online i offline medija
Zarfa Hrnjić Kuduzović

Članak | 67 - 78 | broj stranica 12 | DOI

Informacijska pismenost: sadržaj programa obrazovanja nastavnika/ca
Emina Dedić Bukvić, Lejla Hajdarpašić

Članak | 79 - 89 | broj stranica 11 | DOI

Funkcionalna pismenost polaznika osnovnog obrazovanja odraslih od trećeg do šestog obrazovnog razdoblja
Branko Dijanošić

Članak | 91 - 105 | broj stranica 15 | DOI

Praktikum za ''čitanje medija'' od strane obrazovne politike: Humanizacija medijskog prostora
Merima Čamo

Prikaz knjige | 109 - 112 | broj stranica 4

Djeca medija i kako ih zaštititi
Lejla Turčilo

Prikaz knjige | 113 - 115 | broj stranica 3

Funkcija obrazovanja u prevazilaženju kolonizacije medijskog prostora
Jelenka Voćkić Avdagić

Prikaz knjige | 117 - 118 | broj stranica 2

Vrijeme neizlječivih ljudi
Fahira Fejzić Čengić

Hronika, kritika, polemika | 121 - 123 | broj stranica 3

Transdisciplinarnost medijske pismenosti i obrazovanje odraslih: osvrt na radionicu InterNewsa
Mirjana Mavrak

Osvrt | 127 - 130 | broj stranica 4