1/2021 | October 2021
Percepcije studenata o podučavanju i vrednovanju kritičkog mišljenja u univerzitetskoj nastavi
Amina Čeho Osmanović
Bisera Sofović
Jovan Miljković, Marija Todorović
Mirza Mahmutović
Azra Jasika
George K. Zarifis
Belma Alić Ramić
Lejla Turčilo
Amina Čeho Osmanović
Članak | 21 - 37 | broj stranica 17 | DOI
Profesionalno sagorijevanje u nastavničkoj profesijiBisera Sofović
Članak | 39 - 60 | broj stranica 22 | DOI
Brendiranje škola stranog jezika kao organizatora neformalnog obrazovanja odraslihJovan Miljković, Marija Todorović
Članak | 61 - 78 | broj stranica 18 | DOI
Škola u oblaku: online platforme kao posrednici obrazovanjaMirza Mahmutović
Članak | 79 - 92 | broj stranica 14 | DOI
Andragoški praktikum za obrazovni menadžment - VIARO model u programu rukovodilacaAzra Jasika
Članak | 93 - 126 | broj stranica 34 | DOI
Programi aktivnog građanstva za nezaposlene niskokvalifcirane mlađe odrasle osobe u južnoj Evropi: Učešće, dometi i preprekeGeorge K. Zarifis
Članak | 129 - 151 | broj stranica 23 | DOI
Učenje za roditeljsku ulogu kao put ka kompetentnom roditeljstvuBelma Alić Ramić
Prikaz knjige | 155 - 159 | broj stranica 5
Konferencija Obrazovanje odraslih i pandemija. Izazovi. Šanse. Budućnost.Lejla Turčilo
Izvještaj sa konferencije | 163 - 172 | broj stranica 10