1/2013 | June 2013
Kvalitet obrazovanja odraslih kao diskurzivna praksa - analiza pristupa međunarodnih organizacija
Katarina Popović, Maja Maksimović
Šefika Alibabić, Emir Avdagić
Sarina Bakić
Zarfa Hrnjić Kuduzović
Emina Dedić Bukvić, Lejla Hajdarpašić
Branko Dijanošić
Merima Čamo
Lejla Turčilo
Jelenka Voćkić Avdagić
Fahira Fejzić Čengić
Mirjana Mavrak
Katarina Popović, Maja Maksimović
Članak | 13 - 31 | broj stranica 19 | DOI
Razvojni elementi u strategijama obrazovanja odraslihŠefika Alibabić, Emir Avdagić
Članak | 33 - 52 | broj stranica 20 | DOI
Demokratizacija kulture ili kultura demokratijeSarina Bakić
Članak | 53 - 65 | broj stranica 13 | DOI
Poboljšanje medijske kompetentnosti građana u funkciji optimalnog korištenja potencijala online i offline medijaZarfa Hrnjić Kuduzović
Članak | 67 - 78 | broj stranica 12 | DOI
Informacijska pismenost: sadržaj programa obrazovanja nastavnika/caEmina Dedić Bukvić, Lejla Hajdarpašić
Članak | 79 - 89 | broj stranica 11 | DOI
Funkcionalna pismenost polaznika osnovnog obrazovanja odraslih od trećeg do šestog obrazovnog razdobljaBranko Dijanošić
Članak | 91 - 105 | broj stranica 15 | DOI
Praktikum za ''čitanje medija'' od strane obrazovne politike: Humanizacija medijskog prostoraMerima Čamo
Prikaz knjige | 109 - 112 | broj stranica 4
Djeca medija i kako ih zaštititiLejla Turčilo
Prikaz knjige | 113 - 115 | broj stranica 3
Funkcija obrazovanja u prevazilaženju kolonizacije medijskog prostoraJelenka Voćkić Avdagić
Prikaz knjige | 117 - 118 | broj stranica 2
Vrijeme neizlječivih ljudiFahira Fejzić Čengić
Hronika, kritika, polemika | 121 - 123 | broj stranica 3
Transdisciplinarnost medijske pismenosti i obrazovanje odraslih: osvrt na radionicu InterNewsaMirjana Mavrak
Osvrt | 127 - 130 | broj stranica 4