1-2/2022 | April 2023
Stavovi i mišljenja odraslih o elementima promotivnog miksa i promociji programa obrazovanja odraslih
Anes Čerkez, Denis Berberović
Maja Jelačić, Anita Zovko
Ana Maria Rešetar, Anita Zovko
Hatidža Çapkın
Amina Smajović
Draga Gajić
Anes Čerkez, Denis Berberović
Članak | 19 - 52 | broj stranica 34 | DOI
Cjeloživotno učenje – put ka budućnostiMaja Jelačić, Anita Zovko
Članak | 53 - 70 | broj stranica 18 | DOI
Komparativna analiza sustava obrazovanja odraslih u Hrvatskoj i NjemačkojAna Maria Rešetar, Anita Zovko
Članak | 71 - 90 | broj stranica 20 | DOI
Ususret potrebama za profesionalnim razvojem arhitekata: Modeli integrisanja BIM-a u obrazovne programeHatidža Çapkın
Članak | 91 - 108 | broj stranica 18 | DOI
Priprema budućih nastavnika za odgojno-obrazovni rad s nadarenim učenicimaAmina Smajović
Članak | 109 - 127 | broj stranica 19 | DOI
Socijalna inkluzija u kontekstu srednjih stručnih i tehničkih školaDraga Gajić
Prikaz knjige | 131 - 134 | broj stranica 4
Ključni nalazi Petog Globalnog izvještaja o učenju i obrazovanju odraslih (GRALE 5)- | 137 - 143 | broj stranica 7